neljapäev, 9. aprill 2020

Karantiini andmete analüüs



Panin kirja kahe nädala andmed distantsõppe ajal. Kirjutasin üles kolm asja: sammud, unetunnid ja õppimistunnid. Analüüsi lõpus saab näha tabelit ja diagramme.

Suurima hulga samme tegin 19.03 neljapäeval, sammude arvuks oli 5871.
Minimaalne tulemus oli 01.04 kolmapäeval, sammude arvuks oli 196.
Suurima sammude koguse sain sõbraga õues käies.
Minimaalse tulemuse sain, kui telefon päev otsa kodus oli.

Kõige kauem ma magasin 12h kuupäeval kolmapäev 01.04 
Kõige vähem ma magasin 7h kuupäeval neljapäev 26.03
Tulemused tulid üpris juhuslikult

5 tundi läks maksimaalselt õppimisele, see oli esmaspäeval 23.03
0 tundi läks minimaalselt õppimisele, see oli laupäeval 21.03
Maksimaalne tulemus tuleneb sellest, et esmaspäeval on enamus kõige väsinumad ja enamasti on siis ka kõige rohkem õppida antud.
Minimaalne tulemus tulenes sellest, et nädalavahetus oli.

On märgata päevaste sammude vähenemist, mis tuleneb kõige rohkem sellest, et ma olen hakanud telefoni vähem ringi tassima. Une- ja õppetunnid muutuvad üpris lineaarselt, kui ma magan vähem, läheb ka õppimisele vähem aega. Unetunnid on jäänud samaks, aga õppimistunnid on vähenenud.


1 kommentaar:

  1. Tabelis kõik korrektne ja kena. Väga hea analüüs - seosed kenasti välja toodud! Sammude statistika teeb mind murelikuks, seda on võrreldes klassikaaslastega oluliselt vähem ja tendents 2 vaadeldud nädala jooksul kahanev, Võib-olla on see seotud sellega et telefoni ei kanna sa alati kaasas - nagu sa ise märkisid. Ehk pead rohkem kehalisele aktiivsusele tähelepanu pöörama?

    VastaKustuta