neljapäev, 26. märts 2020

Distantsõpe

  Siiani on distantsõpe minu arvamuse kohta käinud nii, nagu ette oli arvata. Õpetaja kirjutab stuudiumisse selle päeva kohta käiva ülesande, sa täidad ülesande, teed pilti ja saadad õpetajale kontrollimiseks.
  Ülesanded pole väga eriliselt muutunud, nendega suuri probleeme mul hetkel pole olnud. Kõikide ülesannete tegemiseks läheb enamasti sama palju või vähem aega, kui tavalisel koolipäeval.
  Üks asi, mis käib e-õppega kaasas, on see, et sa ei saa kohe midagi õpetajalt küsida, kui midagi tahad täpsustada, tuleb enamustele õpetajatele kirjutada emaili kaudu ning vastuse saamiseks kulub alati rohkem aega.
  Minu peamine edusamm on olnud emaili kasutusega. Emaili kasutasin ma varem väga harva ning ei osanud seda efektiivselt kasutada. Nüüdseks on sellega harjumiseks korralikult aega olnud.
  Kõige sobilikumad suhtlemisviisid on siiani olnud Messenger ja email. Mõned õpetajad on teinud oma tundide jaoks Messengeris osade klassidega suhtlusgrupid, kus lihtne midagi küsida või täpsustada on. Alguses oli emailiga harjumatu tegeleda, aga see probleem kadus kiirelt.
  E-õppe ajal on distsipliini ja ajaplaneerimisega siiani kõik samaks jäänud. Ärkan vara hommikul, valmistan end päevaks ette ja siis hakkan õppima. Peale õppimist teen pausi ning siis tegelen tantsimisega.
  Õpetajate kohta ei oska ma väga midagi kommenteerida, kõik õpetavad nii, nagu peaks.
  Seoses COVID-19 viirusega pole mu elu väga rängalt muutunud. Õpetajad annavad ikka õppida, tantsukool laeb üles tantsuvideoid, mida me üles filmime ja siis neile saadame. Kui ma neist kummagagi ei tegele, siis ma enamuselt mängin arvutimänge sõpradega. Õues ma käin, aga kindlasti mitte nii tihti, kui varem.
 
Kujutiste tulemus päringule coronavirus
https://www.unomaha.edu/news/coronavirus/index.php

1 kommentaar:

  1. Aitäh sisuka postituse eest! Hästi kirjutatud ja analüüsitud.

    VastaKustuta